تعیین مأموریت محتوا
مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ |
دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۲۹ ب.ظ |
۰ نظر
تعیین مأموریت محتوا
اگر قصد داشته باشید محتوا را به عنوان پایهی ثابت کسب و کار خود در نظر بگیرید، دیگر نمیتوانید صرفاً به محتواهای سادهی تبلیغاتی (صریح یا ضمنی) اکتفا کنید.
کسب و کاری که قرار است ده یا بیست سال و حتی بیشتر فعال باشد و در تمام این مسیر نیز محتوا را در کنار خود داشته باشد، باید محتوایی با محوریت نیاز مخاطب تولید کند.
به عبارت دقیقتر:
پرسونای مخاطب (یا مخاطبهای) محتوا تعیین شود.
داشتهها و امکانات کسب و کار و هویت برند تعریف شود.
مشخص شود که محتوا در چه حوزههایی میتواند نیازهای مخاطبان را برطرف کند (فصل مشترک داشتههای کسب و کار و نیاز مخاطب)