دوره منتوری دیجیتال مارکتینگ VIP
دوره منتوری آموزش دیجیتال مارکتینگ توسط استاد بهزاد حسین عباسی در 80 ساعت (شامل 20 ساعت کوچینگ کسب و کار آنلاین و 60 ساعت دیجیتال مارکتینگ ) عملی و به صورت کاملا کاربردی و کارگاهی جهت افزایش سطح علمی و دریافت نتیجه در کلاس های حضوری برگزار می گردد.
از مزایا این دوره آموزش طراحی وب سایت و انجام تمرینات در کلاس بوده و نوع تدریس نیز به صورت کوچینگ یا منتورینگ می باشد. یعنی مدرس به صورت آنلاین در کلاس و بعد از کلاس به رفع مشکلات دانشجویان می پردازد.
پایان هر جلسه تمرینهای کلاسی توسط مدرس چک شده و مشکلات احتمالی توسط پشتیبانان پیگیری می شود
پروژه پایانی دوره دو سایت در بستر بلاگ و ورد پرس می باشد
در این دوره علی رقم آموزش مطالب در کلاس دیجیتال مارکتینگ با بررسی و اسکن تک تک دانشپذیران مسیر ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ برای هر فرد به طور کامل مشخص می گردد.
شما با سپری کردن دوره های دیجیتال مارکتینگ می توانید فروش شرکت خود را افزایش دهید و در کسب و کار خود جهش مثبت ایجاد کنید.
این جهش می تواند با خلاقیت و نوآوری در تبلیغات صورت گیرد.
معرفی دوره و کلاس دیجیتال مارکتینگ
یکی از ویژگی های مهم دوره دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی بازار محور و کاربردی بودن این دوره هاست. این دوره ها به صورت کاملا کاربردی و مهارتی متناسب با بازار کار ایران طراحی و برگزار می شود. در دوره دیجیتال مارکتینگ نمونه های موفق و ناموفق ایرانی آورده خواهد شد و مخاطب می تواند آنان را تحلیل و در کسب و کار خود به کار ببرد.
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی به بنگاه های اقتصادی این امکان را می دهد تا با هزینه تبلیغات کم، بالاترین بازخورد را بگیرند. یکی از ویژگی های مهم دیجیتال مارکتینگ کاهش هزینه های تبلیغات و افزایش بازدهی آن است. مدیران دیجیتال مارکتینگ می بایست با تفکر استراتژیک کوتاه مدت و بلند مدت (۶ ماهه) برنامه های بازاریابی اینترنتی را تدوین، اجرا و بتوانند کمپین بازاریابی آنلاین خود را ارزیابی و آنالیز کنند. این ارزیابی و آنالیزها می تواند بهترین راه را برای رسیدن به اهداف شرکت ارائه کند. یکی از ویژگی های مهم دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین این است که خلاقیت را در شرکت افزایش می دهد و باعث می شود تا ارتباط بهتری با مخاطبان و مشتریان برقرار کرد.
مزیت آموزش دوره دیجیتال مارکتینگ
سرفصل دوره 60 ساعته دیجیتال مارکتینگ
- استراتژی های بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ اصول بازاریابی دیجیتال ( اسکن داوطلبان برای ورود به بازار دیجیتال و مشخص کردن کسب و کار دیجیتالی توسط منتور )
- تحقیقات بازار و تحقیقات بازاریابی در دیجیتال مارکتینگ
- برنامه ریزی مدل های کسب و کار در دیجیتال مارکتینگ
- رایی حضور در فضای دیجیتال مارکتینگ و انتخاب روش ورود انتخاب کلمات کلیدی، بررسی شاخصای عملکرد
- راه اندازی 2 وب سایت مناسب در بستر وبلاگ و در بستر ورد پرس
- ویژگی وب سایت و هاست مناسب انواع SEO و روش انتخاب استراتژی سئو
- راهکارهای بهینه سازی وب سایت در موتور های جستجو و معرفی ابزار
- انواع روشهای تبلیغاتی در بستر دیجیتال مارکتینگ و راه اندازی کمپین تبلیغات دیجیتال
- اصول بازاریابی محتوا و نوشتن مقاله ها با استاندار سئو
- ویدیو مارکتینگ ساخت و آموزش تدوین ابتدایی فیلم
- نقشه گوگل ثبت و ترفند حضور در رتبه های اول
- ایمیل مارکتینگ از ارسال تا جمع آوری ایمیل و پرداخت هزینه آنلاین
- کمپین های دیجیتال مارکتینگ و ابزارهای کاربردی تبلیغاتی
- اپ مارکتینگ و موبایل مارکتینگ
- ابزارهای تحلیل روشهای گزارش گیری و آنالیزدر دیجیتال مارکتینگ - آنالاتیکس - سرچ کنسول و ...
- گوگل تگ منیجیر
- بازاریابی در شبکه های اجتماعی و اینستاگرام
- گوگل ادز
- تفکر استراتژیک در دیجیتال مارکتینگ
- مدیریت ارتباطات یکپارچه دیجیتال
- گیمیفیکیشن
- داده کاوی
- هک رشد
تفاوت دوره کوچینگ دیجیتال مارکتینگ با دوره های دیگر بازاریابی آنلاین
سرفصل دوره 20 ساعته کوچینگ کسب و کار در دیجیتال مارکتینگ
- اصول بازاریابی در دیجیتال مارکتینگ
- فروش دیجیتالی
- CRM-CEM-CSM اصول مشتری مداری در دیجیتال مارکتینگ
- مذاکره تلفنی
- مذاکره حضوری
- اصول زبان بدن برای مشاوران دیجیتال مارکتینگ
- کوچینگ فردی برای مشاوران دیجیتال
- تیم ورک در پروزه های دیجیتال مارکتینگ
- اصول دیجیتال برندینگ و برند سازی
- مهارت های ارتباطی و کوچینگ
- روش های حل مساله در کسب و کار مسئله یابی، مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، طرح مشاوره کسب و کار
ویژگی های دوره دیجیتال مارکتینگ
مهارتی، کاربردی و Case Study
استفاده از اساتید حرفه ای کشور (مجرب ترین کادر اساتید کشور)
استفاده از مدل های موفق داخلی و خارجی با توجه به A/B Testing
ارائه محتوای به روز به مخاطبان جهت ارائه بهتر خدمات و فعالیت های دیجیتال مارکتینگ
حضور مدیران موفق دیجیتال مارکتینگ در دوره ها و استفاده از تجربیات آنها
سابقه ۴۰ ساله مجتمع فنی تهران و رسالت در برگزاری دوره های کاربردی و متناسب با نیاز روز بازار ایران
ارائه گواهینامه ها و مدارک کاربردی و معتبر جهت کار در بازار ایران
شرکت در دوره های دیجیتال مارکتینگ برای عموم آزاد است و همه بدون نیاز به دانش برنامه نویسی یا طراحی وب سایت، می توانند در این دوره شرکت کنند.
چرا باید از دیجیتال مارکتینگ استفاده کنیم؟
سرعت درانتشار پیام یا تبلیغ
دسترسی اسان و قابلیت تغییر محتوا
گستردگی فضای تبلیغات و ارتباط با اقشار مختلف
سنجش و آنالیز عملکرد
زود بازده بودن نسبت به تبلیغات سنتی
قابلیت برقراری ارتباط مستقیم با مشتری
بهزاد حسین عباسی کیست؟
نظر دانشجویان دوره VIP دیجیتال مارکتینگ در مورد دوره
نظر دانشجویان دوره VIP دیجیتال مارکتینگ در مورد دوره
نظر دانشجویان دوره VIP دیجیتال مارکتینگ در مورد دوره
نظر دانشجویان دوره VIP دیجیتال مارکتینگ در مورد دوره
نظر دانشجویان دوره VIP دیجیتال مارکتینگ در مورد دوره
نظر دانشجویان دوره VIP دیجیتال مارکتینگ در مورد دوره
نظر دانشجویان دوره VIP دیجیتال مارکتینگ در مورد دوره
نظر دانشجویان دوره VIP دیجیتال مارکتینگ در مورد دوره
نظر دانشجویان دوره VIP دیجیتال مارکتینگ در مورد دوره