بازاریابی موتورهای جستجو SEM
مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ |
جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۴۶ ب.ظ |
۰ نظر
بازاریابی موتورهای جستجو SEM
برای کسی که در فضای وب یک رسانه ساخته است، موتورهای جستجو میتوانند به دو شیوه مفید باشند.
شیوهی اول، این است که به شکلی فعالیت کند که موتورهای جستجو، رسانه او را (وبسایت یا وبلاگ یا اکانت در شبکه های اجتماعی یا هر نوع رسانه قابل تصور دیگر) به عنوان پاسخی مناسب برای جستجو به جستجوگران معرفی کنند.
این همان چیزی است که ما آن را تحت عنوان بازدید ارگانیک میشناسیم و در بحث آموزش مبانی سئو مورد توجه قرار دادهایم.
شیوهی دوم این است که به موتورهای جستجو هزینهای را پرداخت کند تا این موتورها او را در کنار گزینههای برتر به مخاطبان نشان دهند. میدانیم که شیوهی دوم هم به عنوان یکی از نمونههای Paid Traffic (ترافیک خریداری شده) شناخته میشود.