مشاوره بازاریابی اینترنتی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره بازاریابی آنلاین

استفاده از سرویس‌های تبلیغ کلیکی

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ | يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۵۴ ب.ظ | ۰ نظر

استفاده از سرویس‌های تبلیغ کلیکی

 

 


اگر چه موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ، سرویس‌های تبلیغ کلیکی ارائه می‌کنند، اما این نوع سرویس‌ها محدود به موتورهای جستجو نیستند.

شرکت‌های متعددی در جهان، سرویس های تبلیغ کلیکی ارائه می‌کنند.

سایت‌های پربازدید با این شرکت‌ها وارد قرارداد می‌شوند و فضایی را برای تبلیغ در اختیار آنها قرار می‌دهند.

کسانی هم که می‌خواهند ترافیک خریداری کنند به این سرویس‌ها مراجعه می‌کنند و در ازاء پرداخت مبلغ مشخصی، ترافیک ورودی جذب می‌کنند.

معمولاً قیمت مشخصی برای هر کلیک (بر اساس پارامترهای مختلف) تعیین می‌شود و هر بار که روی تبلیغ شما کلیک شود آن مبلغ از اعتبار شما کسر می‌شود.

Revcontent و Bidvertiser و Chitika نمونه‌هایی از این سرویس در سطح جهان هستند. صبا ویژن، ای نتورک و تپسل نیز از جمله بزرگترین شرکت‌های ارائه دهنده‌ی این سرویس در ایران محسوب می‌شوند.

  • مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

استفاده از سرویس‌های تبلیغ کلیکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی