انواع بازاریابی
بنابراین فهرستی که در اینجا به عنوان انواع بازاریابی تنظیم شده، بیشتر اشارهای به ترمینولوژی رایج در مدیریت بازاریابی دارد و نه بیشتر.
بازاریابی رسانه های اجتماعی (Social Media Marketing) بازاریابی رویداد محور (Event Marketing) بازاریابی ریفرال (Referral Marketing) بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Networks Marketing) بازاریابی شخصی شده (Personalized Marketing) بازاریابی فاصله نزدیک (Proximity Marketing) بازاریابی مستقیم (Direct Marketing) بازاریابی محتوایی (Content Marketing) بازاریابی مقاله محور (Article Marketing) بازاریابی موبایلی (Mobile Marketing) بازاریابی موتورهای جستجو (Search Engine Marketing) بازاریابی نمایشگاهی (Exhibition Marketing) بازاریابی ویروسی (Viral Marketing) بازاریابی همکاری محور (Affiliate Marketing) بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing)
بازاریابی آفلاین (Offline Marketing) بازاریابی انبوه (Mass Marketing) بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) بازاریابی برونگرا (Outbound Marketing) بازاریابی برندمحور (Brand Marketing) بازاریابی بین دو کسب و کار (B2B Marketing) بازاریابی ترویجی (Promotional Marketing) بازاریابی ترویج فرهنگ (Cult-tural Marketing) بازاریابی تلفنی (Telemarketing) بازاریابی خبرنامه ای (Newsletter Marketing) بازاریابی جامعه مشتریان (Community Marketing) بازاریابی چریکی (Guerrilla Marketing) بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing) بازاریابی دهان به دهان (Word of Mouth Marketing) بازاریابی دیتابیس محور (Database Marketing) بازاریابی رابطه محور (Relationship Marketing)
پیشنهاد عضویت در متمم
- ۹۹/۰۲/۲۸