مشاوره بازاریابی اینترنتی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره بازاریابی آنلاین

بازاریابی موتورهای جستجو SEM معرفی مفاهیم

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ | يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۳۷ ب.ظ | ۰ نظر

بازاریابی موتورهای جستجو SEM معرفی مفاهیم

 


برای کسی که در فضای وب یک رسانه ساخته است، موتورهای جستجو می‌توانند به دو شیوه مفید باشند.
شیوه‌ی اول، این است که به شکلی فعالیت کند که موتورهای جستجو، رسانه او را (وبسایت یا وبلاگ یا اکانت در شبکه های اجتماعی یا هر نوع رسانه قابل تصور دیگر) به عنوان پاسخی مناسب برای جستجو به جستجوگران معرفی کنند.

این همان چیزی است که ما آن را تحت عنوان بازدید ارگانیک می‌شناسیم و در بحث آموزش مبانی سئو مورد توجه قرار داده‌ایم.

شیوه‌ی دوم این است که به موتورهای جستجو هزینه‌ای را پرداخت کند تا این موتورها او را در کنار گزینه‌های برتر به مخاطبان نشان دهند. می‌دانیم که شیوه‌ی دوم هم به عنوان یکی از نمونه‌های Paid Traffic (ترافیک خریداری شده) شناخته می‌شود.

  • مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

SEM معرفی مفاهیم

بازاریابی موتورهای جستجو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی