مشاوره بازاریابی اینترنتی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره بازاریابی آنلاین

برخی از اطلاعاتی که گوگل وبمستر در اختیار ما قرار می‌دهد

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ | يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

برخی از اطلاعاتی که گوگل وبمستر در اختیار ما قرار می‌دهد

 

 


ساده‌ترین اطلاعاتی که می‌تواند برای شما مفید باشد، تعداد کلیک‌های ورودی است که هر روز از موتور جستجوی گوگل دریافت می‌کنید: کاربرد اصلی گوگل وبمستر تولز، مانیتور کردن کلیک های ورودی است البته علاوه بر کلیک، اطلاعات Impression هم در اختیار شما قرار می‌گیرد. هر بار که کسی در گوگل جستجو کرده و یکی از لینک‌های سایت شما نمایش داده شده، یک Impression محسوب می‌شود. هر مرتبه که پس از نمایش لینک، کاربر روی لینک شما کلیک کند، به آمار Click سایت شما افزوده می‌شود. در اینجا نمونه‌ای از گزارش‌های Click-Impression را می‌بینید: گزارش کلیک و ایمپرشن در گوگل وبمستر
همان‌طور که می‌بینید در یک مقطع زمانی مشخص، هنگام جستجوی کلمه‌ی متمم، نزدیک به ۲۸۰۰۰ مرتبه لینک‌های مربوط به سایت متمم نمایش داده‌ شده‌اند.

اما از این تعداد نمایش، نزدیک به ۲۱۰۰۰ مورد به کلیک منتهی شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی