مشاوره بازاریابی اینترنتی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره بازاریابی آنلاین

تفاوت گوگل وب مستر و گوگل آنالیتیکس

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ | يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۱۹ ب.ظ | ۰ نظر

تفاوت گوگل وب مستر و گوگل آنالیتیکس

 

 


احتمالاً اگر در تلاش باشید ترافیک سایت خود را بهتر بشناسید و تحلیل کنید، در نخستین بررسی‌ها به دو سرویس Google Webmaster tools و Google Analytics برمی‌خورید.

 

 

بخش مهمی از سرویس گوگل وبمستر (یا به تعبیر جدیدتر: Search Console) از طریق گوگل آنالیتیکس هم در دسترس است.

اما اگر نخستین مرتبه‌ای است که می‌خواهید از این سرویس‌ها استفاده کنید، پیشنهاد ما این است که از سرویس وبمستر به صورت مستقل (و قبل از رفتن به سراغ آنالیتیکس) استفاده کنید.

دو علت برای این پیشنهاد وجود دارد:

گوگل آنالیتیکس دسترسی از کشور ایران را محدود (ممنوع) کرده است و لازم است برای هر بار استفاده به سراغ سرویس‌های تغییر آدرس IP بروید که زحمت و دردسر اضافی محسوب می‌شود.
گوگل آنالیتیکس پیچیده‌تر است و جزئیات و تنظیمات بسیار بیشتری دارد و مدیریت و کاربری آن برای مبتدیان ممکن است کمی پیچیده باشد

  • مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

تفاوت گوگل وب مستر و گوگل آنالیتیکس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی