مشاوره بازاریابی اینترنتی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره بازاریابی آنلاین

دو نوع گزارش از ورودی سئو

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ | يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

دو نوع گزارش از ورودی سئو

 


گوگل وبمستر به شما دو نوع گزارش متفاوت ارائه می‌کند. یکی از این گزارش‌ها بر مبنای Query است. [ درس مرتبط: Search Term و Search Query چه هستند؟ ] مثلاً ممکن است ما در متمم خواهیم بدانیم که با کلمه مذاکره چند بار لینک‌‌های مربوط به متمم نمایش داده شده‌اند. اما همیشه یک لینک ثابت نشان داده نمی‌شود. ضمن این‌که گاهی برای یک پرسش کاربر، لینک‌های مختلفی نمایش داده می‌شوند. بنابراین گاهی اوقات، ترجیح می‌دهیم اطلاعات را بر اساس صفحه لندینگ داشته باشیم. [ درس مرتبط: صفحه لندینگ چیست؟ ] 
مثلاً ممکن است ما علاقه‌مند باشیم بدانیم کسانی که با جستجو در موتور جستجوی گوگل به صفحه‌ی ارزش آفرینی متمم رسیده‌اند، چه چیزهایی جستجو کرده بودند که به آن‌جا رسیدند.

  • مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

دو نوع گزارش از ورودی سئو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی