دو نوع گزارش از ورودی سئو
مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ |
يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۲۱ ب.ظ |
۰ نظر
دو نوع گزارش از ورودی سئو
گوگل وبمستر به شما دو نوع گزارش متفاوت ارائه میکند. یکی از این گزارشها بر مبنای Query است. [ درس مرتبط: Search Term و Search Query چه هستند؟ ] مثلاً ممکن است ما در متمم خواهیم بدانیم که با کلمه مذاکره چند بار لینکهای مربوط به متمم نمایش داده شدهاند. اما همیشه یک لینک ثابت نشان داده نمیشود. ضمن اینکه گاهی برای یک پرسش کاربر، لینکهای مختلفی نمایش داده میشوند. بنابراین گاهی اوقات، ترجیح میدهیم اطلاعات را بر اساس صفحه لندینگ داشته باشیم. [ درس مرتبط: صفحه لندینگ چیست؟ ]
مثلاً ممکن است ما علاقهمند باشیم بدانیم کسانی که با جستجو در موتور جستجوی گوگل به صفحهی ارزش آفرینی متمم رسیدهاند، چه چیزهایی جستجو کرده بودند که به آنجا رسیدند.