مشاوره بازاریابی اینترنتی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره بازاریابی آنلاین

رقابت میان مطالب نه همیشه درست است و نه همیشه نادرست.

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ | يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۳۴ ب.ظ | ۰ نظر

 

رقابت میان مطالب نه همیشه درست است و نه همیشه نادرست.

 

 

 

اتفاقاً هنر شما این است که تشخیص دهید در مورد هر مطلب و مقاله و کلمه کلیدی، رقابت مناسب است یا نامناسب.

برای این‌که بتوانیم پاسخِ مناسبی برای سوالِ رقابت میان مطالب به دست بیاورید، لازم است ابتدا به چند پرسش پاسخ دهید.

پیشنهادمان این است که قبل از مطالعه‌ی ادامه‌ی متن، چند لحظه فکر کرده و پاسخ این پرسش‌ها را برای خودتان مشخص کنید. سپس به مطالعه ادامه دهید:

 آیا برنامه‌ی دائمی برای تولید محتوا دارید یا این‌که صرفاً قرار است حجمی از محتوای اولیه را تولید کرده و در آینده هر از چندگاهی به تولید و ویرایش و تکمیل محتواهای خود بپردازید؟

 محتوای شما از جنس ترجمه است یا تألیف؟

 برای شما صرفاً ورودی سئو مهم است یا روی به دست آوردن کلمات و عبارات خاصی در نتایج جستجو اصرار دارید؟

 اعتبار خودتان و مجموعه‌تان تا چه حد تابع کیفیت محتوای شماست؟

 آیا محتوای مد نظرتان، در سایت یا وبلاگ‌تان یک محتوای کلیدی است یا صرفاً یک محتوای جانبی و حاشیه‌ای محسوب می‌شود؟

  • مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

رقابت میان مطالب نه همیشه درست است و نه همیشه نادرست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی