مشاوره بازاریابی اینترنتی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره بازاریابی آنلاین

محتوای فعلی را بازسازی یا بازآفرینی کنم

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ | يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۳۶ ب.ظ | ۰ نظر

محتوای فعلی را بازسازی یا بازآفرینی کنم

 

 

به عنوان یک سناریوی فرضی، اگر در یک کلمه کلیدی جایگاه فعلی شما، دَه است یا در اوایل صفحه‌ی دوم قرار دارید و منابع محدود و مشخصی برای تولید محتوا در اختیار شماست (که قطعاً چنین است؛ چون منابع، همیشه محدودند)، همیشه هنگام تولید محتوای کاملاً تازه و متفاوت، به این سوال فکر کنید که آیا منطقی است که به سراغ تولید محتوای تازه بروم یا بهتر است توان و منابع خود را صرف یکی از گزینه‌های زیر کنم:

یک بخش یا چند پاراگراف جدید (یا عکس و نمودار تازه) به همین محتوای فعلی اضافه کنم
محتوای فعلی را برای موتورهای جستجو بهینه کنم
محتوای فعلی را بازسازی یا بازآفرینی کنم
به سراغ تولید یک محتوای جدید اما کاملاً مرتبط بروم (به شکلی که به تدریج یک Cornerstone شکل بگیرد یا تقویت شود)
فراموش نکنید که آمدن از جایگاه ده به جایگاه دوم یا سوم، می‌تواند تقریباً به معنای ده تا سی برابر ترافیک ورودی بیشتر باشد.

و اگر روی ترافیک ورودی از طریق سئو حساب باز کرده‌اید، تولید ده محتوای متوسط که همگی قرار است در جایگاه دهم باقی بمانند، ممکن است از نظر استراتژی محتوا توجیه‌پذیر نباشد.

  • مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

محتوای فعلی را بازسازی یا بازآفرینی کنم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی