موتورهای جستجو
مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ |
يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۳۸ ب.ظ |
۰ نظر
بازاریابی موتورهای جستجو SEM
اگر شما بودجهای را به موتورهای جستجو اختصاص میدهید تا از طریق تبلیغ در صفحات آنها (یا هر شیوهی دیگری که موتورهای جستجو به شما پیشنهاد میدهند) ترافیک کاربران را به رسانهی خود هدایت کنید، عملاً وارد حوزهی بازاریابی موتورهای جستجو یا Search Engine Marketing یا SEM شدهاید.
بحث SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو بحثی بسیار گسترده است و جزئیات و ظرایف زیادی دارد.
به عنوان مثال، موتور جستجوی گوگل برای این کار، خدمتی به نام Adwords دارد که بخش قابل توجهی از درآمد این شرکت را تشکیل میدهد و البته طی سالهای اخیر، به علت ترکیب شدن جستجوی موبایل و دسکتاپ، نوسانات محسوسی را تجربه کرده است.
- ۹۹/۰۲/۲۸