موتورهای جستجوی اینترنت
مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ |
يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۵۲ ب.ظ |
۰ نظر
اما شاید مهمترین نکته در مورد موتورهای جستجو این باشد که گوگل، که امروز حاکمیت این صنعت را در اختیار دارد، در مقایسه با شرکتهای دیگری مانند یاهو و آلتاویستا، یک شرکت جدید محسوب میشود و دیرتر از بقیه وارد بازار شده است.
این مسئله، معمولاً به عنوان یکی از مثالهای کلاسیک در استراتژی مطرح میشود که آخر بودن یا دیرتر وارد یک بازار شدن، همیشه ایراد نیست و میتواند مزیت هم محسوب شود.
در صورتی که علاقمند به دانستن سهم بازار هر یک از موتورهای جستجوی اینترنت باشید، شاید نمودار زیر (از www.netmarketshare.com) که سهم بازار مربوط به آغاز سال ۲۰۱۶ را نشان میدهد، برای شما مفید باشد: