مشاوره بازاریابی اینترنتی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره بازاریابی آنلاین

هینه سازی موتورهای جستجو

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ | يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۱۰ ب.ظ | ۰ نظر

بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو

 

 

کسانی که در زمینه‌ی بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو فعالیت می‌کنند، با استفاده از این اطلاعات، می‌توانند در زمینه‌ی انتخاب واژه‌ها، اصطلاحات و ترکیب‌ها در نوشته‌های خود، تصمیم بهتری بگیرند و با این شیوه، در رقابت با سایر وب‌سایت‌ها، جایگاه بهتری پیدا می‌کنند و حتی می‌توانند به قرار گرفتن در صفحه اول گوگل فکر کنند.

البته این کار، ظرافت‌های زیادی دارد و آمار گوگل به تنهایی برای تصمیم گیری کافی نیست و آمار سرچ گوگل صرفاً یکی از فاکتورهای تصمیم گیری در این زمینه است.

تمرین مشارکت در بحث

در اینجا انتظار داریم با خلاقیت خودتان، جستجوهایی را در گوگل ترندز ارزیابی کرده و ضمن اشاره به نتیجه در حد چند جمله، خطاهای احتمالی را نیز بیان کنید.

به عنوان مثال یکی از دوستان ممکن است با بررسی میزان جستجوی واژه‌های «سقط جنین» و «Abortion» در این مورد تحلیلی ارائه دهد که این مسئله امروز در دنیا کمتر دغدغه است و در ایران دغدغه‌ی جدی‌تری است.

اما باید به خطاهای احتمالی هم اشاره کند و آن اینکه سقط جنین در میان کاربران اینترنت در ایران، جستجوی بیشتری داشته و بر خلاف کشورهای توسعه یافته، کاربران اینترنتی، نماینده‌ی خوبی از کل جمعیت ایران «برای این موضوع خاص» محسوب نمی‌شوند.

  • مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

هینه سازی موتورهای جستجو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی