مشاوره بازاریابی اینترنتی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره بازاریابی آنلاین

Impression چیست

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ | يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۱۷ ب.ظ | ۰ نظر

اعدادی که در ستون Impression می‌بینید، تعداد دفعاتی است که مطلب شما در نتایج جستجو نمایش داده شده و اعداد زیر ستون Click نشان می‌دهند که جستجوگران چند مرتبه روی لینک مطلب شما کلیک کرده‌اند.

 

در این درس و تا این لحظه، انتظار داریم مفهوم کلمه کلیدی برای شما شفاف‌تر شده باشد و البته هیچ انتظار بیشتری نداریم.

قاعدتاً پس از شفاف شدن این مفهوم،‌ سوال‌های بیشتری برایتان ایجاد شده که باید در آینده به آن‌ها بپردازیم.

از جمله سوال‌هایی که باید پاسخ آن‌ها را بدانیم این است که:

از کجا بفهمم کدام کلمات کلیدی برای من مناسب هستند؟
استراتژی سئو چگونه روی انتخاب کلمات کلیدی تأثیر می‌گذارد؟
به فرض این‌که نسخه‌ی اولیه‌ی مقاله‌ام را نوشته‌ام و کلمات کلیدی‌ام را می‌دانم، برای بهتر شدن رتبه‌ی مقاله‌ام در آن کلمات چه باید بکنم؟
آیا توجه به کلمات کلیدی، کیفیت نگارش مطلب من را کاهش نمی‌دهد؟ نقطه‌ی تعادل بین توجه به کلمات و حفظ کیفیت مقاله کجاست؟
 

  • مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

Impression چیست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی