ترسیم نقشه سفر مشتری
مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ |
دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۳۷ ب.ظ |
۰ نظر
بحث ترسیم نقشه سفر مشتری و فراتر از آن، طراحی نقشه سفر مشتری بسیار جدیتر و پیچیدهتر از چند مسیر ساده است که در اینجا به آنها اشاره شد.
اما همین توضیحات و نمودارهای ساده، باید تا حدی برای شما مشخص کرده باشد که در بحث نقشه سفر مشتری یا Customer Journey Map بهدنبال چه هستیم: بررسی مسیر آشنایی مشتری با محصول یا کسب و کار؛ از نخستین ارتباط و تماس (First Touch-point) تا لحظهای که رابطه به شکل جدی و عمیق برقرار میشود