ترسیم نقشه سفر مشتری چگونه میتواند خطاهای ما را کاهش دهد؟
مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ |
دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۳۸ ب.ظ |
۰ نظر
ترسیم نقشه سفر مشتری چگونه میتواند خطاهای ما را کاهش دهد؟
قبل از اینکه به بحثهای تخصصی طراحی نقشه سفر مشتری و بهینهسازی آن وارد شویم، شاید اشاره به موردی که بسیاری از ما تجربه کردهایم، اهمیت نقشه سفر مشتری را بیش از پیش برای شما مشخص کند.
شاید شما هم با کسانی روبرو شده باشید که یک محصول را روی سایت خود میفروشند و برای حمایت از آن محصول، در شبکههای اجتماعی هم فعال شدهاند.
آنها مدام مخاطب را از تلگرام به پست اینستاگرام و از اینستاگرام به استوری و از استوری به اکانت شخصی خود و از اکانت شخصیشان به اکانت تجاری هدایت میکنند و در این میان، هر از چند گاهی، به مناسبهای مختلف و رویدادها و حوادث کشور، تبریک و تسلیتی هم میگویند و گاهی هم، در استوری یا قسمت Bio در اینستاگرام، مخاطب را به سر زدن به سایت و خرید محصول، تشویق میکنند.