تعریف بازاریابی برونگرا چیست؟
مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ |
دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۱۹ ب.ظ |
۰ نظر
تعریف بازاریابی برونگرا چیست؟
یکی از تعریفهای ساده و دقیق بازاریابی برونگرا این است که در بازاریابی برونگرا، گفتگو با مشتری همیشه به درخواست کسب و کار آغاز میشود.
فرض کنید شما در گوگل کلمهی استراتژی محتوا یا در اینستاگرام هشتگِ سمینارـآموزشی را جستجو کردهاید.
در اینجا احتمالاً شما به سایت یا صفحاتی هدایت خواهید شد و در نهایت ممکن است رابطهای با یا برند یا شرکت یا فرد یا وبسایت شکل بگیرد.
اما این گفتگو و تعامل را چه کسی آغاز کرد؟ شما به عنوان مشتری (یا مخاطب) این کار را کردید.