مشاوره بازاریابی اینترنتی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره بازاریابی آنلاین

تعریف محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) چیست؟

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ | دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۴۱ ب.ظ | ۰ نظر

تعریف محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) چیست؟

 

 


برخی منابع ترجیح می‌دهند تعریف گسترده‌ای از UGC ارائه دهند که تقریباً همه چیز را شامل می‌شود. در حدی که وقتی شما در یک سایت با ثبت ستاره زیر یک محصول، آن را ارزیابی می‌کنید می‌گویند که این یک نمونه‌ی UGC است.

یا حتی کامنتِ «خیلی ممنون» زیر پست اینستاگرام را هم نمونه‌ی UGC محسوب می‌کنند.

ولی ما در متمم، اصطلاحِ محتوای تولید شده توسط کاربر را با تعریفی محدودتر و دقیق‌تر به‌کار می‌بریم. تعریفی که توسط OECD ارائه شده و بسیاری از منابع هم، آن را نقل کرده و به آن استناد می‌کنند (منبع).

منظور از «محتوای تولید شده توسط کاربر» محتوایی است که سه ویژگی زیر را دارا باشد:

۱) در فضای آنلاین و با دسترسی عمومی منتشر شده باشد.

۲) حداقل مشخصی از تلاش برای خلق و تولید آن به‌کار گرفته شده باشد.

۳) خارج از رویه‌ و چارچوب حرفه‌ای تولید محتوا تولید شده باشد.

  • مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

تعریف محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) چیست؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی