تعیین معیارهای موفقیت
مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ |
دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۳۰ ب.ظ |
۰ نظر
تعیین معیارهای موفقیت
استراتژیست محتوا، نمیتواند کار خود را صرفاً به ارائهی تعدادی توصیه محدود کند. او باید مشخص کند که دستاورد تولید و بهکارگیری محتوا به عنوان یکی از داراییهای سازمان، در کوتاهمدت، میانمدت و بلندمدت چه خواهد بود.
او باید معیارهای موفقیت محتوا را تعریف کرده و نظر موافق مدیر یا مدیران کسب و کار را در مورد آن معیارها جلب کند.
همچنین شاخصهایی کمّی تعریف کند که به کمک آنها، در آینده بتوان میزان موفقیت محتوا (و البته میزان تسلط و توانایی خود او) را به شکلی شفاف و عینی، سنجید.