تعیین و انتخاب کانالهای توزیع محتوا
مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ |
دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۳۰ ب.ظ |
۰ نظر
تعیین و انتخاب کانالهای توزیع محتوا
وقتی از استراتژی حرف میزنیم، یعنی پذیرفتهایم که محدودیت منابع وجود دارد و باید انتخابها و تصمیم گیریها، با تکیه بر تفکر استراتژیک انجام شوند.
پس نباید این پیشفرض را داشته باشیم که هر چقدر تعداد رسانهها را بیشتر کنیم، موفقتر بودهایم. باید مشخص شود که چه سبدی از کانالها و رسانهها، میتوانند بستری مناسب و کارآمد برای ارتباط با مخاطبان ما را تشکیل دهند.