مشاوره بازاریابی اینترنتی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره بازاریابی آنلاین

قیف بازاریابی محتوا یا به‌طور کلی‌تر قیف فروش

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ | دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر

قیف بازاریابی محتوا یا به‌طور کلی‌تر قیف فروش

 

در بازاریابی دیجیتال ابزاری است که به شما کمک می‌کند تا به تحول تدریجی رابطه‌ی مشتری با خودتان، بیشتر و بهتر فکر کنید.

می‌توان فرض کرد که هر مخاطب، از ابتدای قیف وارد شده و به تدریج به قسمت پایینی آن هدف می‌شود.

این قیف به هیچ‌وجه چیز تازه‌ای نیست و هر کسی در بازاریابی، فروش و تبلیغات کار کرده، بارها از این نوع قیف‌ها مواجه شده است. اما وقتی در زمینه‌ی بازاریابی محتوا کار می‌کنید، مهم است که شما هم قیف خودتان را داشته باشید و به کمک آن، وضعیت خود را بهتر و دقیق‌تر تحلیل کنید.

  • مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

قیف بازاریابی محتوا یا به‌طور کلی‌تر قیف فروش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی