نخستین گام برای تحلیل استراتژی محتوا در فضای مجازی
نخستین گام برای تحلیل استراتژی محتوا در فضای مجازی
محتوای ویروسی و استراتژی محتوا
فرض کنید کسانی را که از شبکههای اجتماعی و فضای مجازی برای استفادههای شخصی (ارتباط با دوستان و بستگان و همکاران) بهره میبرند کنار بگذاریم.
در میان سایر کاربران شبکه های اجتماعی میتوان افراد زیادی را یافت که از این فضا برای برندسازی شخصی استفاده میکنند و هدف آنها دسترسی به بیشترین تعداد مخاطب است.
حتی اگر هم فرض کنیم که هدف اصلی این نیست، همچنان تعداد مخاطب به عنوان یکی از شاخص های پیش بینی کننده موفقیت در نظر گرفته میشود.
حتی توسعه شبکه های اجتماعی و فضای دیجیتال و وبسایتها در سالهای اخیر و افزایش دانش عمومی هم، تغییر چندانی در این نگرش ایجاد نکرده است.
به همین دلیل، همچنان صرفِ حضور در فضای دیجیتال یا در بهترین حالت، حضور پرمخاطب در فضای دیجیتال به عنوان یک هدف یا معیار قطعی برای سنجش موفقیت مورد توجه قرار میگیرد.