مشاوره بازاریابی اینترنتی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره بازاریابی آنلاین

نخستین گام برای تحلیل استراتژی محتوا در فضای مجازی

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ | دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

نخستین گام برای تحلیل استراتژی محتوا در فضای مجازی

 


محتوای ویروسی و استراتژی محتوا
فرض کنید کسانی را که از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی برای استفاده‌های شخصی (ارتباط با دوستان و بستگان و همکاران) بهره می‌‌برند کنار بگذاریم.

در میان سایر کاربران شبکه های اجتماعی می‌توان افراد زیادی را یافت که از این فضا برای برندسازی شخصی استفاده می‌کنند و هدف آنها دسترسی به بیشترین تعداد مخاطب است.

حتی اگر هم فرض کنیم که هدف اصلی این نیست، هم‌چنان تعداد مخاطب به عنوان یکی از شاخص های پیش بینی کننده موفقیت در نظر گرفته می‌شود.

حتی توسعه شبکه های اجتماعی و فضای دیجیتال و وب‌سایت‌ها در سالهای اخیر و افزایش دانش عمومی هم، تغییر چندانی در این نگرش ایجاد نکرده است.

به همین دلیل، همچنان صرفِ حضور در فضای دیجیتال یا در بهترین حالت، حضور پرمخاطب در فضای دیجیتال به عنوان یک هدف یا معیار قطعی برای سنجش موفقیت مورد توجه قرار می‌گیرد.

  • مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

نخستین گام برای تحلیل استراتژی محتوا در فضای مجازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی