نقشهی سفر مشتریان خود
مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ |
دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۳۹ ب.ظ |
۰ نظر
در نگاه اول ممکن است این کار بسیار منطقی و رایج بهنظر برسد. اما اگر همین افراد، نقشهی سفر مشتریان خود را دقیقتر ترسیم کرده و مسیر مشتریان و مخاطبان فعلی خود را نیز تحلیل کنند، ممکن است به نتیجهی دیگری برسند:
اینکه بخش زیادی از مشتریان بالقوهی خود را در حلقهی «لایو – پست – استوری – کانال – لایو» گرفتار کردهاند و آنچنان که باید، نتوانستهاند از تلاش خود بهره ببرند (شبیه ماشینی که در سفر، دور میدان میچرخد و آنقدر جاذبههای دور میدان زیاد است که فراموش میکند باید یکی از خروجیها را انتخاب کرده و مسیر خود را ادامه دهد).