Lead / سرنخ
مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ |
دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۲۶ ب.ظ |
۰ نظر
Lead / سرنخ
معمولاً کسانی که در حوزه فروش و فروشندگی فعالیت میکنند، اصطلاح سرنخ را ترجیح میدهند.
چون در باور ذهنی یک فروشنده، همین که مشتری یک بار به تو مراجعه کرد یا به سایت سر زد یا حاضر شد شماره تماس یا ایمیل خود را در اختیار تو قرار دهد، یک سرنخ برای فروش ایجاد شده و از این به بعد، این تو هستی که باید سرِ این نخ را بگیری و آنقدر پیگیرش باشی تا به فروش محصول منتهی شود.