مشاوره بازاریابی اینترنتی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره بازاریابی آنلاین

Lead / مشتری راغب

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ | دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۲۷ ب.ظ | ۰ نظر

Lead / مشتری راغب

 

 

 

فعالان بازاریابی، گاهی ترجیح می‌دهند به جای سرنخ از اصطلاح مشتری راغب استفاده کنند.

به این علت که در واژه‌ی سرنخ، نوعی اجبار وجود دارد. انگار که شما به ما مراجعه کرده‌اید و ما باید مراقب باشیم که سرِ این نخ را نگه داریم تا دیگر از دست‌مان فرار نکند.

اما مشتری راغب به این نکته اشاره دارد که مشتری، دیگر یک مشتری بالقوه نیست و یک مرحله به خرید نزدیک‌تر شده است:

 او ممکن است به فروشگاه ما سر زده باشد.

 ممکن است ایمیل خود را در سایت ما ثبت کرده باشد.

 ممکن است برای ما پیامکی ارسال کرده باشد.

 ممکن است در موتورهای جستجو، برند ما را جستجو کرده باشد.

  • مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

Lead

مشتری راغب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی