مشاوره بازاریابی اینترنتی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره بازاریابی آنلاین

Lead / پاخور / زنگ خور / کلیک خور

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ | دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر

Lead / پاخور / زنگ خور / کلیک خور

 

 

یکی از قدیمی‌ترین واژه‌هایی که مغازه‌داران و بازاریان ما تقریباً به همان معنای Lead به کار برده‌اند و می‌برند، پاخور است.

مثلاً مالکان یک فروشگاه ممکن است چنین تعبیری را به کار ببرند: «اگر کمی تراکت در خانه‌ها پخش کنیم، پاخور فروشگاه زیاد می‌شود».

در اینجا منظور از پاخور این است که عده‌ای به فروشگاه ما مراجعه می‌کنند.

ما نمی‌دانیم آنها خرید خواهند کرد یا نه. اما همین‌که با پخش تراکت (یا هر روش دیگر) عده‌ای پا به فروشگاه ما گذاشته‌اند، می‌گوییم پاخور بیشتر شده است.

ممکن است در یک آژانس مسافرتی که برای تور‌های نوروزی خود، در روزنامه آگهی داده است، این جمله را بشنوید: «زنگ‌خور این آگهی خیلی پایین بود. روزی که آگهی دادیم، فقط هشت نفر زنگ زدند و پرس و جو کردند».

  • مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

Lead

زنگ خور

پاخور

کلیک خور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی