مشاوره بازاریابی اینترنتی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره بازاریابی آنلاین

آینده‌ی رپورتاژ آگهی‌ها

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ | چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر

آینده‌ی رپورتاژ آگهی‌ها

 


رپورتاژ آگهی‌ها همواره مخالفان خود را داشته‌اند. خصوصاً در مواردی که رسانه‌ها حاضر نیستند بپذیرند که گزارش آنها از نوع رپورتاژ آگهی است و اصرار دارند که یک گزارش کاملاً بی‌طرفانه است.

در برخی از کشورها، برای رپورتاژ آگهی‌هایی که حاضر نیستند هویت خود را بپذیرند، مجازات قانونی در نظر گرفته می‌شود.

خصوصاً برای نشریاتی که با بودجه‌ی عمومی اداره می‌شوند.

  • مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

آینده‌ی رپورتاژ آگهی‌ها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی