آیندهی رپورتاژ آگهیها
مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ |
چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۵۲ ب.ظ |
۰ نظر
آیندهی رپورتاژ آگهیها
رپورتاژ آگهیها همواره مخالفان خود را داشتهاند. خصوصاً در مواردی که رسانهها حاضر نیستند بپذیرند که گزارش آنها از نوع رپورتاژ آگهی است و اصرار دارند که یک گزارش کاملاً بیطرفانه است.
در برخی از کشورها، برای رپورتاژ آگهیهایی که حاضر نیستند هویت خود را بپذیرند، مجازات قانونی در نظر گرفته میشود.
خصوصاً برای نشریاتی که با بودجهی عمومی اداره میشوند.