مشاوره بازاریابی اینترنتی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره بازاریابی آنلاین

ارسال ایمیل انبوه | ایمیل مارکتر هستید یا اسپمر؟

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ | چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

ارسال ایمیل انبوه | ایمیل مارکتر هستید یا اسپمر؟

 

 

ایمیل مارکتینگ و ارسال انبوه ایمیل - روش نادرست بازاریابی و تبلیغات
بی‌تردید می‌توان اختراع ایمیل را تحولی بزرگ در صنعت ارتباطات دانست: ابزاری که با کمترین هزینه و حتی تقریباً بدون هزینه، می‌تواند پیام شما را به مخاطبان‌تان برساند.

اما هزینه‌ی بسیار پایین ارسال ایمیل، بی‌دردسر هم نبوده است. چه ارسال‌کنندگان و چه دریافت‌کنندگان ایمیل، بهای این کم‌هزینه بودن را به شکل‌های دیگری پرداخت می‌کنند.

ارسال‌کنندگان، به سادگی به سراغ ارسال انبوه ایمیل می‌روند و به اصول استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا چندان توجه نمی‌کنند. بنابراین، اگر چه در ظاهر، هزینه‌ی چندانی را متحمل نمی‌شوند، اما «هزینه‌ی فرصت» به آن‌ها تحمیل می‌شود و به نسبت پتانسیل‌های موجود، از ایمیل مارکتینگ بهره‌ی چندانی نمی‌برند.

دریافت‌کنندگان هم باید در انبوه ایمیل‌های نامربوط و بی‌فایده، دنبال ایمیل‌های مفید و مهم خود بگردند و مدام، در متن ایمیل‌های دریافتی، لینک Unsubscribe را جستجو کنند

  • مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

ارسال ایمیل انبوه | ایمیل مارکتر هستید یا اسپمر؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی