مشاوره بازاریابی اینترنتی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره بازاریابی آنلاین

ارسال ایمیل با هدف کمک به «مقایسه کردن» مشتری

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ | چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

ارسال ایمیل با هدف کمک به مقایسه کردن مشتری

 

 


حتماً برای شما هم پیش آمده است که تبلیغ یک محصول را از برند A ببینید و بعد، در نهایت همان محصول را از برند B بخرید.

این‌که ما از یک نیاز یا یک محصول آگاهی داشته باشیم، یک بحث است و آن‌که محصول مورد نظر را از یک برند مشخص خرید کنیم، بحثی دیگر.

بین مرحله‌ی آگاهی و مرحله‌ی خرید، یک مرحله‌ی مهم قرار دارد و آن، مرحله‌ی مقایسه است.

فرض کنیم ما یک لیست ایمیل بزرگ از مخاطبان و مشتریان بالقوه‌ی خود داریم. آیا در ارتباط ایمیلی با این مخاطبان، کمک کرده‌ایم که بهتر مقایسه کنند و راحت‌تر تصمیم بگیرند؟

این کار ممکن است کاملاً صریح و مستقیم انجام شود: «ویژگی‌هایی که ما را از سایر مراکز آموزش زبان شهرمان، متمایز می‌کند…»

ممکن است هم به شکلی غیرمستقیم انجام شود: «در انتخاب یک مرکز آموزش زبان، چه فاکتورهایی را مد نظر قرار دهیم؟»

اما به هر حال، به خاطر داشته باشیم که مخاطب معمولاً از مرحله‌ی آگاهی، مستقیماً روی مرحله‌ی خرید، نمی‌آید. بنابراین، اگر یک لیست ایمیل را بردارید و مستقیم و صریح به آن ایمیل بزنید که «ما فلان محصول را داریم و پیشنهاد می‌کنیم از ما بخرید» نباید انتظار نرخ تبدیل بالایی داشته باشید.

  • مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

ارسال ایمیل با هدف کمک به مقایسه کردن مشتری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی