مشاوره بازاریابی اینترنتی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره بازاریابی آنلاین

ارسال ایمیل برای آگاهی عمومی و آموزش

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ | چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

ارسال ایمیل برای آگاهی عمومی و آموزش

 


قاعدتاً گروه قابل‌توجهی از کسانی که در لیست ایمیل ما هستند، هنوز مشتری ما نشده‌اند. آن‌ها صرفاً از سر کنجکاوی، ایمیل خود را در سایت ما ثبت کرده‌اند و یا شاید، در یک نمایشگاه، ایمیل خود را به ما داده باشند.

ایمیل‌های عمومی، صرفاً دانش و آگاهی مخاطب را بالا می‌برند و از او نمی‌خواهند تا به مشتری تبدیل شود.

موسسه‌ی زبانی که به عنوان مثال انتخاب کردیم، می‌تواند ایمیل‌هایی با محتوای آموزشی داشته باشد تا با این کار، برای این گروه از مخاطبان، «ارزش» ایجاد کند.

این نوع ایمیل‌ها، به تدریج رابطه‌ی مخاطب را با فرستنده، قوی‌تر می‌کنند. هم‌چنین، هر ایمیل آموزشی، احتمال این‌که ایمیل‌های بعدی هم باز شوند را افزایش می‌دهد.

ضمناً اگر محتوای آن‌ها کمی هوشمندانه تنظیم شود، می‌توانند احساس نیاز را هم در مخاطب برانگیزند. قرار نیست همیشه مخاطب احساس نیاز کند و به سراغ ما بیاید، گاهی اوقات ما می‌توانیم با آموزش دادن، نیازهای تازه‌ای را در مخاطب ایجاد کنیم.

  • مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

ارسال ایمیل برای آگاهی عمومی و آموزش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی