استراتژی محتوا یا بازاریابی محتوا
استراتژی محتوا یا بازاریابی محتوا
البته منظور ما این نیست که هر کسب و کاری باید حداقل سه نفر را استخدام کند و هر یک از وظیفههای بالا را به یکی از آنها بسپارد.
بسیاری از کسب و کارهای کوچک و حتی برخی از کسب و کارهای متوسط، میتوانند فعالیت مرتبط با محتوای خود را توسط یک یا دو نفر اداره کنند.
اما مهم است که به خاطر داشته باشیم حتی اگر یک نفر تمام فعالیتهای محتوامحورِ ما را در اختیار خود دارد، توانمندیِ تولید محتوای او را باید به صورت مستقل به رسمیت شناخته و ارزیابی کنیم.
در جلسه مصاحبه استخدامی تولیدکننده محتوا چه سوالهایی بپرسیم؟
واضح است که تعداد و موضوع سوالها در جلسه مصاحبه استخدامی بسته به هدفی که شما دارید، ویژگیهای مصاحبهشونده و نیز ویژگیهای کسب و کار شما میتواند متفاوت باشد.
بنابراین فهرست پیشنهادی متمم را میتوانید به عنوان یک نقطهی شروع برای ایده گرفتن در نظر بگیرید و برخی از موارد آن را انتخاب / حذف کنید. طبیعتاً بر اساس نیازها و تجربهها و دغدغههای خودتان موارد مهم دیگری هم به فهرست سوالها خواهید افزود.