مشاوره بازاریابی اینترنتی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره بازاریابی آنلاین

استراتژی محتوا یا بازاریابی محتوا

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ | چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۵۵ ب.ظ | ۰ نظر

 استراتژی محتوا یا بازاریابی محتوا 

 

البته منظور ما این نیست که هر کسب و کاری باید حداقل سه نفر را استخدام کند و هر یک از وظیفه‌های بالا را به یکی از آنها بسپارد.

بسیاری از کسب و کارهای کوچک و حتی برخی از کسب و کارهای متوسط، می‌توانند فعالیت مرتبط با محتوای خود را توسط یک یا دو نفر اداره کنند.

اما مهم است که به خاطر داشته باشیم  حتی اگر یک نفر تمام فعالیت‌های محتوامحورِ ما را در اختیار خود دارد، توانمندیِ تولید محتوای او را باید به صورت مستقل به رسمیت شناخته و ارزیابی کنیم. 

در جلسه مصاحبه استخدامی تولیدکننده محتوا چه سوالهایی بپرسیم؟
واضح است که تعداد و موضوع سوال‌ها در جلسه مصاحبه استخدامی بسته به هدفی که شما دارید، ویژگی‌های مصاحبه‌شونده و نیز ویژگی‌های کسب و کار شما می‌تواند متفاوت باشد.

بنابراین فهرست پیشنهادی متمم را می‌توانید به عنوان یک نقطه‌ی شروع برای ایده گرفتن در نظر بگیرید و برخی از موارد آن را انتخاب / حذف کنید. طبیعتاً بر اساس نیازها و تجربه‌ها و دغدغه‌های خودتان موارد مهم دیگری هم به فهرست سوال‌ها خواهید افزود.

  • مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

استراتژی محتوا

بازاریابی محتوا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی