مشاوره بازاریابی اینترنتی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره بازاریابی آنلاین

استفاده‌ی غیرحرفه‌ای از ایمیل مارکتینگ

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ | چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۲۲ ب.ظ | ۰ نظر

استفاده‌ی غیرحرفه‌ای از ایمیل مارکتینگ، می‌تواند پرهزینه باشد

 


پتانسیل بازاریابی و تبلیغات ایمیلی، بسیار زیاد است. اما به شرط این‌که ارتباطات ایمیلی، کاملاً آگاهانه و هوشمندانه، طراحی و اجرا شود.

کسانی که ارزش ایمیل را صرفاً در ارزان بودن آن می‌بینند، از این ابزار به شکلی کورکورانه استفاده می‌کنند.

درست مانند یک شکارچی که به علت در اختیار داشتن گلوله‌های فراوان، در تاریکی به شکار رود و به همه سو تیراندازی کند. این نوع شکار را حتی به فرض آن‌که دستاوردی هم داشته باشد، نمی‌توان موفقیت‌آمیز دانست.

شاید بتوان با بمباران ایمیلی صدهزار نفر، یک کلاس یا کارگاه پنجاه نفری را پُر کرد، یا این‌که چند‌ده عدد محصول را در یک سایت فروخت، اما نباید فراموش کنیم که اگر اصول ایمیل مارکتینگ را رعایت نکنیم، با همین کمپین ساده، تصویر خود را نزد بیش از نود‌ و نُه هزار نفر، خراب کرده‌ایم.

تمام آن‌چه در ایمیل مارکتینگ آموزش داده می‌شود، حول همین نکته است: چگونه هزینه‌های مشهود و نامشهود ایمیل مارکتینگ را کاهش دهیم و در عین حال، خروجی و اثربخشی برنامه‌های ایمیل مارکتینگ را افزایش دهیم.

  • مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

استفاده‌ی غیرحرفه‌ای از ایمیل مارکتینگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی