مشاوره بازاریابی اینترنتی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره بازاریابی آنلاین

انتخاب نرم افزار تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ | چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۶:۳۷ ب.ظ | ۰ نظر

ممکن است در نگاه اول، طرح این سوال و پرداختن به آن، کمی عجیب به نظر برسد.

همه‌ی ما می‌دانیم که نرم افزار تولید محتوا را چگونه باید انتخاب کنیم.

کمی جستجو با گوگل و پر‌س‌و‌جو از دوست و آشنا و احتمالاً سر زدن به App-store یا Google Play می‌تواند گزینه‌های متعددی را پیش روی ما قرار دهد.

پس از آشنایی با گزینه‌ها، کافی است گزینه‌ای را پیدا کنیم که کار مورد نظر ما را انجام می‌دهد و استفاده از آن‌ هم، ساده‌تر از سایر گزینه‌هاست.

پس مشکل دقیقاً چیست؟

نکته‌ی مهمی که ما معمولاً فراموش می‌کنیم این است که هنگام مقایسه‌ی اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارها، معمولاً‌ به فاکتور منحنی یادگیری توجه نمی‌شود یا اگر توجه می‌شود، آن را به شکل نادرستی در معادلات خود وارد می‌کنیم

  • مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

انتخاب نرم افزار تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی