برخی از اشتباهات در ایمیل مارکتینگ و ارسال ایمیل انبوه
مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ |
چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۲۲ ب.ظ |
۰ نظر
برخی از اشتباهات در ایمیل مارکتینگ و ارسال ایمیل انبوه
هر بار که یک مخاطب، ایمیل شما را دریافت میکند، یک بار با خود تصمیم میگیرد که آیا با یک ایمیل مفید روبروست یا یک اسپم.
البته قرار نیست هر کسی که ایمیل ارسال میکند، حتماً در یکی از دو انتهای طیف باشد. اما شما با اشتباهات خود، میتوانید به تدریج به یک اسپمر نزدیک شوید و در نهایت، مخاطب تصمیم بگیرد شما را اسپم کرده یا ایمیل خودش را از لیست ایمیل شما حذف کند.
ما در این درس، به برخی از اشتباهات رایج که میتوانند شما را به هویت یک اسپمر نزدیک کنند اشاره میکنیم.