مشاوره بازاریابی اینترنتی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره بازاریابی آنلاین

تجزیه و تحلیل نتایج ارسال ایمیل در بازاریابی ایمیلی

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ | چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر

تجزیه و تحلیل نتایج ارسال ایمیل در بازاریابی ایمیلی

 


تجزیه و تحلیل نتایج ارسال ایمیل در بازاریابی ایمیلی
بزرگترین اشتباهی که در ایمیل مارکتینگ می‌توانید مرتکب شوید این است که چشم‌تان را به روی نتایج ببندید و صرفاً به شکل کورکورانه، مخاطب را با ایمیل‌های خود بمباران کنید.

اگر کمپین های بازاریابی ایمیلی اجرا می‌کنید و یا این‌که به صورت منظم برای مخاطبان خود خبرنامه ایمیلی می‌فرستید، بسیار مهم است که با بررسی شاخص‌های مختلف، میزان موفقیت برنامه ایمیلی خود را بسنجید.

اکثر سرویس‌های ارسال ایمیل، شاخص‌های بسیار متنوع و گسترده‌‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهند تا بتوانید عملکرد خود را بسنجید. اما اهمیت همه‌ی این شاخص‌ها به یک اندازه نیست.

در میان آن‌ها بعضی مهم‌تر هستند و به نوعی، شاخص کلیدی عملکرد یا KPI محسوب می‌شوند.

ما در این درس قصد داریم به چند مورد از این KPI‌ها بپردازیم:

  • مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

تجزیه و تحلیل نتایج ارسال ایمیل در بازاریابی ایمیلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی