تعریف محتوای ویروسی چیست؟
مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ |
چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۰۵ ب.ظ |
۰ نظر
تعریف محتوای وایرال یا ویروسی چیست؟
چرا محتوای وایرال برای تولیدکنندگان محتوا جذاب است؟
چه عواملی روی وایرال شدن محتوا تأثیر دارند؟
هدف خود را وایرال شدن نگذارید
تعریف محتوای ویروسی چیست؟
با وجودی که در دنیای استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا، همه از محتوای ویروسی صحبت میکنند، اما تعریف همهکسپسندی از محتوای وایرال یا ویروسی وجود ندارد.
ما در متمم، محتوای وایرال را چنین تعریف میکنیم:
محتوای ویروسی میتواند یک ایمیل، پست وبلاگی، پست در شبکه های اجتماعی، فایل صوتی یا هر شکل دیگری از #انواع محتوا باشد که به سرعت، در میان جامعهی مخاطبان پخش میشود و با انتشار دست دوم و دست چندم توسط دیگران، به دست افرادی میرسد که فرستنده، آنها را نمیشناسد و به صورت مستقیم به آنها دسترسی ندارد.