مشاوره بازاریابی اینترنتی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره بازاریابی آنلاین

تقویم محتوا چیست و چرا برای تولید محتوا ضروری است؟

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ | چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۰۲ ب.ظ | ۰ نظر

تقویم محتوا چیست و چرا برای تولید محتوا ضروری است؟

 


تقویم محتوا چیست
تقویم محتوا که در ادبیات استراتژی محتوا از آن با اصطلاحات Content Calendar و Editorial Calendar هم نام برده می‌شود، از جمله ابزارهای کلیدی در تولید محتوا محسوب می‌شود.

نمونه تقویم محتوا در فضای وب فراوان است و می‌توانید تقویم محتوای متمم را هم به عنوان یکی از نمونه‌ها مشاهده و بررسی کنید.

اما با توجه به تنوع تقویم‌های محتوا و کاربردهای متفاوت آن‌ها، مناسب دیدیم در این‌ درس به برخی نکات در زمینه طراحی تقویم محتوا اشاره کنیم.

اگر قصد دارید در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعال باشید، پیشنهاد ما این است که تقویم محتوا را نه به عنوان یک کار زیبا یا تفننی، بلکه به عنوان یکی از زیربناهای مدیریت محتوا در نظر بگیرید.

اگر تقویم ندارید، طراحی آن‌ را در برنامه خود بگنجانید و اگر تا کنون هم از تقویم استفاده کرده‌اید، برای بهینه سازی تقویم محتوای خود وقت بگذارید

  • مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

تقویم محتوا چیست و چرا برای تولید محتوا ضروری است؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی