مشاوره بازاریابی اینترنتی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره بازاریابی آنلاین

جذب حامی اسپانسر

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ | چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۰۴ ب.ظ | ۰ نظر

جذب حامی (اسپانسر)

 

 


بسیاری از کسب و کارها، با انگیزه‌های گوناگون حاضر می‌شوند از تولیدگنندگان محتوا حمایت کنند.

این کار گاهی در راستای مسئولیت اجتماعی و برندسازی و گاه با هدف کسب سود مستقیم انجام می‌شود.

فرض کنید یک شرکت لوازم آرایشی-بهداشتی، محصولات خود را بدون آزمایش روی حیوانات طراحی و عرضه می‌کند. چنین شرکتی ممکن است حاضر شود از سایت یا پادکست یا یک ویدئوی آموزشی که به حفظ محیط زیست می‌پردازد، حمایت کند.

یا یک شتابدهنده کسب و کارهای نوپا، با هدف این‌که استارت آپ‌های بیشتری با این شتابدهنده آشنا شوند، تصمیم بگیرد از فرد یا مجموعه‌ای که در پادکست خود، کسب و کارهای جوان را معرفی می‌کنند حمایت کند.

اسپانسر شدن می‌تواند کاملاً با نیت خیرخواهانه هم باشد (معمولاً در این‌ حالت از اصطلاح Donation استفاده می‌شود).

بسیاری از عرضه‌کنندگان محتوای مفید رایگان، از مخاطبان خود می‌خواهند که با پرداخت داوطلبانه‌ی پول، از ادامه‌ی فعالیت آن‌ها حمایت کنند. اما معمولاً محور این نوع جذب اسپانسر، کسب سود نیست؛ بلکه صرفاً پوشش هزینه‌هاست.

  • مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

جذب حامی اسپانسر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی