حفظ رابطهی میان کسب و کار و مشتریان
مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ |
چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۱۶ ب.ظ |
۰ نظر
حفظ رابطهی میان کسب و کار و مشتریان
بنابراین حفظ رابطهی میان کسب و کار و مشتریان، نخستین و بنیادیترین کارکرد خبرنامه ایمیلی است. البته خبرنامه کارکردهای دیگری هم دارد. از جمله اینکه خبرنامه میتواند منشاء ترافیک وبسایت باشد و نیز اینکه در مقاطع خاص، به عنوان ابزاری برای برای پروموشن و افزایش فروش محصولات، بهکار گرفته شود.