رسانههایی رپورتاژ آگهی
مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ |
چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۵۱ ب.ظ |
۰ نظر
رسانههایی رپورتاژ آگهی
رسانههایی که از طریق رپورتاژ آگهی به صورت موفق کسب درآمد میکنند، معمولاً هنر و تخصص قابل توجهی در تنظیم فرم ظاهری مطلب دارند.
به شکلی که طراحی رپورتاژ را چه از نظر ظاهری و چه ساختار و چه تیتر آنقدر حرفهای و جذاب انجام میدهند که مخاطب، با وجودی که میداند این رسانه رپورتاژ آگهی ارائه میدهد، آن را با علاقه پیگیری میکند.