مشاوره بازاریابی اینترنتی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره بازاریابی آنلاین

روزنامه‌ها یا برنامه‌های رادیو

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ | چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۵۱ ب.ظ | ۰ نظر

روزنامه‌ها یا برنامه‌های رادیو

 

شاید شما هم روزنامه‌ها یا برنامه‌های رادیو – تلویزیونی یا سایت‌هایی را بشناسید که صرفاً به عنوان عرضه‌ی کننده‌ی رپورتاژ آگهی پذیرفته شده و شناخته می‌شوند.

اگرچه نمی‌توان تاریخ دقیقی را برای انتشار نخستین رپورتاژ آگهی مشخص کرد، اما حداقل می‌دانیم که واژه‌ی Advertorial حدود هفت دهه قدمت دارد.

این واژه از ترکیب  Editorial به معنای سرمقاله و  Advertisement به معنای آگهی و تبلیغ تشکیل شده است.

تهدیدهای انتشار رپورتاژ آگهی برای رسانه‌ها
حتماً می‌توانید حدس بزنید که مهم‌ترین تهدید نشر رپورتاژ آگهی، کاهش اعتماد مخاطب به رسانه‌ است.

خصوصاً اگر مخاطب احساس کند که رسانه، با وجودی که از نشر رپورتاژ آگهی درآمد دارد، حاضر نیست این واقعیت را بپذیرد و می‌کوشد که گزارش‌های خود را صرفاً به عنوان خدمات اطلاع‌رسانی معرفی کند.

در این میان، شاید موفق‌ترین رسانه‌ها، رسانه‌هایی باشند که صریحاً مشخص می‌کنند که رپورتاژ آگهی بخشی از درآمد یا حتی همه‌ی درآمد آنها را تشکیل می‌دهد.

اگر چه در اینجا هم، باید ریسک کاهش تعداد مخاطب و یا کاهش اعتماد مخاطب و اثربخشی آگهی را بپذیرند.

  • مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

روزنامه‌ها یا برنامه‌های رادیو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی