رپورتاژ آگهی
مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ |
چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۵۳ ب.ظ |
۰ نظر
رپورتاژ آگهی
با این حال به نظر نمیرسد که رپورتاژ آگهی، به زودی یا به سادگی از دنیای رسانه پا بیرون بکشد.
در درس آتی، با محتوای اسپانسردار یا Sponsored Content آشنا میشویم. شکلی که حرفهایتر، اخلاقیتر و اثرگذارتر از رپورتاژ آگهی است و به نظر میرسد که در آینده، جایگاه نخست را در درآمد رسانهها از طریق بازاریابی محتوا به خود اختصاص دهند و تولیدکنندگان محتوا هم به آن، میل و رغبت بیشتری نشان دهند.