مشاوره بازاریابی اینترنتی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره بازاریابی آنلاین

رپورتاژ آگهی در چنین شرایطی رشد کرد.

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ | چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۵۴ ب.ظ | ۰ نظر

رپورتاژ آگهی در چنین شرایطی رشد کرد.

 

 

مقاله‌های کلیدی به نفع کسب و کارها و برندها تنظیم و منتشر می‌شد و از آنجا که نرخ خوانده شدن و میزان تمرکز خوانندگان روی آنها زیاد بود، خروجی اقتصادی بالایی هم داشتند.

اما باز هم خوانندگان به سرعت با مفهوم رپورتاژ آگهی آشنا شدند و می‌توانستند بر اساس ساختار و محتوای مطلب، حدس بزنند که این مطلب، سفارشی است یا واقعاً برای اطلاع‌رسانی تدوین و تنظیم شده است.

  • مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

رپورتاژ آگهی در چنین شرایطی رشد کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی