رپورتاژ آگهی در چنین شرایطی رشد کرد.
مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ |
چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۵۴ ب.ظ |
۰ نظر
رپورتاژ آگهی در چنین شرایطی رشد کرد.
مقالههای کلیدی به نفع کسب و کارها و برندها تنظیم و منتشر میشد و از آنجا که نرخ خوانده شدن و میزان تمرکز خوانندگان روی آنها زیاد بود، خروجی اقتصادی بالایی هم داشتند.
اما باز هم خوانندگان به سرعت با مفهوم رپورتاژ آگهی آشنا شدند و میتوانستند بر اساس ساختار و محتوای مطلب، حدس بزنند که این مطلب، سفارشی است یا واقعاً برای اطلاعرسانی تدوین و تنظیم شده است.