ساخت لیست ایمیل | روش های جمع آوری ایمیل
ساخت لیست ایمیل | روش های جمع آوری ایمیل
ساخت لیست ایمیل و روش های جمع آوری ایمیل مخاطبان
ایمیل مارکتینگ یک چتر بزرگ است که کارهای بسیار متنوعی را پوشش میدهد: از کار سادهی تبلیغات ایمیلی تا عملیات پیچیدهی ارتباط عمیق و دائمی با مشتریان از طریق ایمیل.
اما به هر حال، منظورمان هر چه باشد، زمانی میتوانیم به سراغ ایمیل مارکتینگ برویم که در گام اول، یک لیست ایمیل در اختیارمان باشد.
اما اگر به عنوان این درس توجه کنید، ما از ساختن لیست ایمیل حرف زدهایم و نه خریدن بانک ایمیل. بنابراین منظورمان از تهیهی لیست ایمیل این نیست که به سراغ لیست ایمیل های هک شده بروید یا لیست ایمیل های فعال در یک صنف خاص را از کسی بخرید یا به هر روش دیگری، بدون کسب اجازهی صاحبان ایمیل، آدرس ایمیل آنها را گردآوری کنید و بگویید: «الان یک لیست ایمیل فعال دارم و میتوانم ایمیل مارکتینگ را آغاز کنم!»
به علت اهمیت این موضوع، قبل از اینکه بحث ساخت لیست ایمیل و روش های جمع آوری ایمیل را آغاز کنیم، یک بار انواع ایمیلها را از نظر سطح مجوز مالک ایمیل بررسی میکنیم