مشاوره بازاریابی اینترنتی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره بازاریابی آنلاین

سه مدل قیمت گذاری در سیستم های ارسال ایمیل انبوه

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ | چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۲۴ ب.ظ | ۰ نظر

سه مدل قیمت گذاری در سیستم های ارسال ایمیل انبوه

 

 

در ایران هم، طی سال‌های اخیر، این نوع سرویس رونق پیدا کرده و کسب و کارهای متعددی در این زمینه راه‌اندازی شده‌اند و چنین خدماتی ارائه می‌دهند.

اما نباید اشتباه کنید و سرویس‌ها را صرفاً بر اساس قیمت آن‌ها انتخاب کنید. مهم است بدانید از یک سرویس ارسال ایمیل انبوه چه می‌خواهید و چه می‌توانید بخواهید. پس از مقایسه‌ی توانمندی‌ها و Feature‌ها، انتخاب سرویس‌دهنده‌ی مناسب راحت‌تر خواهد بود.

سه مدل قیمت گذاری در سیستم های ارسال ایمیل انبوه
اولین چیزی که باید درباره‌ی قیمت گذاری سیستم‌های ارسال ایمیل بدانید این است که دو راهکار کاملاً متفاوت و نیز یک راهکار ترکیبی (ترکیب دو راهکار قبلی) برای قیمت‌گذاری وجود دارد

  • مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

سه مدل قیمت گذاری در سیستم های ارسال ایمیل انبوه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی