مشاوره بازاریابی اینترنتی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره بازاریابی آنلاین

فعالان دیجیتال مارکتینگ

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ | چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر

فعالان دیجیتال مارکتینگ

 

جالب این‌جاست که بسیاری از فعالان دیجیتال مارکتینگ، آن‌قدر درگیر افزایش ورودی قیف فروش می‌شوند که این مرحله را فراموش می‌کنند.

مثلاً چندصد نفرساعت برای سئو وقت می‌گذارند یا هزینه‌ی بسیار زیادی را صرف تبلیغ در وب‌سایت‌ها و شبکه های اجتماعی می‌کنند تا بازدیدکنندگان بیشتری به صفحه‌ی مد نظر آن‌ها (صفحه فرود وب سایت یا اکانت‌شان در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی) هدایت شوند. اما برای طراحی و بهینه سازی CTA، حتی یک ساعت هم وقت صرف نمی‌کنند.

در حالی که افزایش مثلاً ۳۰ درصدی ترافیک ورودی، کاری بسیار گران‌قیمت و دشوار است، در حالی که با تغییر هوشمندانه‌ی CTA، معمولاً به سادگی می‌توان چنین بهبودهایی را ایجاد نمود (خصوصاً اگر پیش از این، برای این کار وقت نگذاشته باشید و CTA‌های شما، کاملاً خام باشند).

  • مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

فعالان دیجیتال مارکتینگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی