مشاوره بازاریابی اینترنتی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره بازاریابی آنلاین

لیست ایمیل با مجوز صریح

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ | چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۱۹ ب.ظ | ۰ نظر

 لیست ایمیل با مجوز صریح

 


لیست ایمیل سطح دو را می‌توان با کمی تلاش، به لیست ایمیل سطح سه تبدیل کرد.

مثلاً حتماً دیده‌اید که خیلی از سایت‌ها، وقتی ایمیل‌تان را می‌گیرند، جایی هم در نظر گرفته‌اند که آن را تیک می‌زنید و می‌گویید که علاقه‌مند هستید خبرنامه‌هایشان را دریافت کنید.

در فرم‌های ثبت ایمیل در نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌ها هم، می‌توان ستونی را در نظر گرفت که فرد مشخص کند برای چه منظورهایی، حاضر است ایمیل شما را دریافت کند:

شرایط اضطراری (مثلاً جابجایی فروشگاه، تغییر شماره تلفن و …)
خبرنامه ماهانه
حراج‌های پایان فصل

روش دیگر هم این است که اگر به نظر خودتان مجوز تلویحی را دریافت کرده‌اید، از آن یک یا دو مرتبه برای دریافت مجوز صریح استفاده کنید. یعنی ایمیلی برای فرد ارسال کنید و از او بخواهید که اگر می‌خواهد ایمیل‌های شما را به شکل مکرر (خبرنامه، اطلاع‌رسانی و …) دریافت کند، روی لینک مشخصی کلیک کرده و خود را به فهرست شما اضافه کند.

اگر کسی چنین تمایلی را ابراز نکرد، باید او را از فهرست خود کنار بگذارید و دیگر، مزاحمش نشوید

  • مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

لیست ایمیل با مجوز صریح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی