مشاوره بازاریابی اینترنتی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره بازاریابی آنلاین

محتوای همیشه سبز یا Evergreen Content

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ | چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۶:۳۶ ب.ظ | ۰ نظر

محتوای همیشه سبز یا Evergreen Content

 

 

که گاهی هم از آن به شکلِ خلاصه‌ی محتوای سبز نام برده می‌شود، یکی از اصطلاحات رایج و شناخته‌شده در دنیای تولید محتوا است.

همان‌طور که از مفهوم صفت همیشه سبز می‌توانید حدس بزنید، این اصطلاح در مورد محتواهایی به کار می‌رود که به سرعت قدیمی نمی‌شوند و برای مدت طولانی، معنا و مفهوم و کاربرد خود را حفظ می‌کنند.

مثال برای محتوای همیشه سبز

  • مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

محتوای همیشه سبز یا Evergreen Content

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی