مشاوره بازاریابی اینترنتی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره بازاریابی آنلاین

محتوای همیشه سبز Evergreen

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ | چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۶:۳۶ ب.ظ | ۰ نظر

محتوای همیشه سبز Evergreen

 

 

یک ویژگی‌ِ سیاه و سفید نیست و نمی‌توانید بگویید این محتوا، سبز است و آن محتوا سبز نیست.

می‌توان طیفی را در نظر گرفت که یک انتهای آن، محتوای سبز باشد و انتهای دیگر، محتوای زودگذر و لحظه‌ای.

اغلب محتواهایی که ما با آن‌ها سر و کار داریم،‌ جایی روی این طیف قرار می‌گیرند.

  • مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

محتوای همیشه سبز Evergreen

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی